- Ensam

Nu är det fredag kväll jag sitter ensam på gotland i en källare kan de bli värre?
Men jag ska passa på att ta han om mig själv, ska fräga ögonfransarna, annsiksmask och ta de lungt farmför idol.
Sen ska jag ta en lång promenad med hundarna. Får se om jag går villse i skogen.
Ha en bra fredag kväll för det ska jag ha med mitt lilla mini spa här hemma, tihih ! :}

Ha en mysig fredag!


-
Postat av: Anonym

Alltså, jag tycker du verkar vara en riktigt skön tjej och trevlig o snäll, verkar ge mycket kärlek till din pojkvän och så.

Undrar bara om ni någonsin bråkar du och din pojkvän. Ni verkar så gulliga mot varandra? Han är verkligen söt du med ni är säkert ett vackert par. men är det mycket tjejer som är avensjuka och villförstöra?

För jag och min pojkvän har det jobbigt och ni verkar ha de så bra, är riktigt avis. Vill också vara så kär som du är och du får säker massor av kärlek av honom ..!



Oj långt men , hihi älskar verkligen din blogg och din personlighet den verkara så gullig! Kramar =)

2009-12-04 @ 21:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0