- ♥?

" Sitter och tänker,. Jag har tyckt om dig ganska länge nu,
och jag börjar inse vad jag verkligen känner nu. Vill vara mer än din vän, vill bara vara din. Kan göra allt för att göra dig till min. Jag vill vara hon du kan ringa när saker är skit. Vill vara hon som du alltid vaknar upp brevid. För varje gång jag är med dig pirrar i hela kroppen vill bara ta din hand, och aldrig släppa taget, bara få vara i din närhet. Pussa dig på munnen och bara ge dig all min kärlek. Ovasätt hur långtid de kommer ta, väntar jag på din. Det är det värt. Kan svära att de va länge sen jag kände såhär. Glömmer allt de dumma som har hänt. Vill vara din de bara är så.
Jag älskar dig,. även fast de blev som de blev och nu kom du tillbaka och nu är de bättre än förr.
Du är en underbar människa, finns ingen som dig..♥"


-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0