- onsdag

SHIT ! halva lovet har typ gått ?! och bara 2 dagar kvar tills pappa flyttar.
Vill egentligen umgås men han de två sista dagarna. Men känns bara jobbigt 
och han har inte frågat så då skiter jag i de..


Men men jag vaka upp nyss och kände att jag måste göra någonting.
Har suttit innen hela dagen igår och bara segat så nu har jag massa energi.
Så jag ringde Joakim men han har träning tidigt, så de sket sig.
Så tänkte jag jennifer har jag inte träffat själv på länge så kan va mysigt 
men den snorungen va i sickla med sin mami. 
Så nu får jag väl ringa någon annan elller vänta tills Jennifer kommer hem.
Men men får väl fixa mig nu först och se sedan va som händer..

Hej jag vill ha väskan !


 

-
Postat av: jennie

snygg väska! :)

& snygg blogg!

allt bra med dig ? :)

2009-10-28 @ 13:48:08
URL: http://denjennie.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja du har väll kvar mitt nr så det är bara slå en signal, rör mig ändå i dina kretsar för det mesta. :)

2009-10-29 @ 04:53:12
URL: http://erikaanyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0