- seg dag

idag har jag verkligen gjort ingenting! verkligen .
 jag har legat i min säg osminkad hela dagen.
Känns ändå skönt. Men skulle träffa Joakim idag
 men han är sjuk så de är nog bäst att han får
vila upp sig så han blir frisk någon gång.
 Känner nog att de va lika bra för min skumma känsla
ikroppen är kvar fortfarande och nu mår jag bra illa.
Men hade viljat träffa han idag saknar honom så
hemskt mycket. Menmen tur de är lov och hoppas
 han inte tänkte va sjuk hela lovet.

Men iaf har varit en slö och slapp dag i dag. känner mig skapligt ut vilda nu iaf.
Imorgon får jag ut och röra mig detta håller inte.

Har iaf lyckats måla mina naglar idag som jag är så usel på.
Jag hinner aldrig låta de torka. jag har noll tålamod men lyckades
faktist idag. Grattis till mig !


-
Postat av: Jessica & Roxana

Vill du vara med och tävla om veckans blogg? Anmäl dig genom att kommentera "jag är med" i vårt veckansblogginlägg.

Kram =)

2009-10-28 @ 00:02:59
URL: http://jessicaroxana.blogg.se/
Postat av: ELLEN - eeederholm.blogg.se

så fin bild!

2009-10-28 @ 11:03:11
URL: http://eecederholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0