- storleksproblem

Jag kan bli så trött på klädkedjor. Vissa klädesplagg, speciellt tröjor. De är gjorda för att man inte ska ha några kurvor alls på kroppen. Alltså jämn smal över hela kroppen. 
Det är lite synd eftersom dom som har mellan/stora bröst och lite mindre midja inte kan ha vissa skit snygga klädesplag. Jag har varit med om de 100 tals gånger då man inte kan ha tröja för att den sitter tajt över brösten.
Jag som trivs i klände som sitter åt runt mangen. Annars känner jag mig som ett tält. Gör jag inte men känner mig som de. och ändå har jag inte speciellt stora.
Jag tycker de är extremt jobbigt men jag känner folk som har de såå mycket jobbigare i de läget!

Som den här byxdressen jag pröva igår.. Den är skit fin men jag kan inte stänga den över brösten.
När jag tar en större storlek så är den för stor runt magen så är den inte lika snygg då.


-
Postat av: S

snälla svara på vart du hittade du byxdressen? snälla svara haha du har en jättegullig blogg puss :) <3

2009-10-30 @ 00:50:32
Postat av: Amanda

Jag har också provat den där byxdressen och jag hade samma problem. Är det meningen att man ska va helt platt över brösten för att få igen dragkedjan i ryggen tro..?

2009-10-31 @ 03:47:05
URL: http://amandaferanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0