- torsdag.

Hello.
Jag och jennifer va ju som sagt i stan och skulle på bio.
Vi Käka tacobar. mumms. Satt där hur länge som hälst och prata.
Eftersom vi hade ganska mycket tid. Bion börja halv 20:30 och vi va i stan 5
Men de gick ändå. Vi skulle se Fame. Men spännande må  jag säga mycket oväntat..
Inte i själva filmen men. Först så  starta inte filmen de va helt svart och
folk började att gå ifrån. Sen tillslut börja den.
Den va väl helt bra tycker jag, DANS me like .
Saknar tiden då jag dansa. Man har så kul. inte bara när man dansar utan
med folket också. (:

Men iaf mitt i filmen så smällte de. Hahaha asso man såg hur den korva i hopp sig.
Både jag och jennier trode de liksom ingick eller skulle vara så tills de blev vitt.
Lite chock.. Men vi fick iaf ersättnings billjetter. Två var !






Sen så åkte jag hem till Joakim. Var riktigt trött de va han också så vi slockan ganska fort.
Sen imorse så skulle en kille fixa elemnten så vi gick till soffan och sov vidare.

Ringde och väkte jennifer imorse så jag kunde gå till henne.
Vi gjorde hamburgare och kollla klipp. Riktigt kul.

Sen blev de tråkigheter. Pappa ville träffas för att säga hejdå..
Han åker imorgon så han skulle kolla om jag ville ta en fika och aa.
Satt och fika på ett mysigt fik. Kände hela tiden klumpen i halsen,
Ville igentligen bara gå där i från och bara låta allt komma ut men
jag satt kvar.
Sa nästan ingenting satt bara och peta i min cheescake.
Ville säga så mycket men om jag hade sagt någonting hade något blött
runnit för kinden.
Riktigt jobbigt va de. gick sedan hem till mamma och satte på högsta musik
och la mig sedan i sängen..

Måste göra någonting nu. Annars kommer jag bara gräva ner mig i mina tankar.

Ska fixa om mig nu. Puss



-
Postat av: Axl

Haha jag såg fame i dag men en kompis den är så underbar!

2009-10-29 @ 20:25:19
URL: http://lilleberglund.blogg.se/
Postat av: Linnea MN

Jag måste se den filmen! ;o Den verkar bra!

2009-10-31 @ 19:08:06
URL: http://liesbeyond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0