Avspärrat

Nu så ska jag hjälpa mormor med maten , hon är här med mig och ska städa och fixa innan alla kommer eftersom inte mamma är hemma.
Så nu ska jag hjälpa henne.
Men jag, Jennifer och Calle va iaf i centrum en jätte snabbis och köpte bulle. Men jag ljög för jennifer. Det är inte kanelbullens dag idag den är den 4 oktober.

Men iaf när jag var på väg hem fick jag ta världens omväg .
 Polisen har spärrat av från Haninges Komunhus Till mitt ica, Och det är min väg jag tar hem..
Jag vet inte riktigt vad som hänt, De har iaf brunnit, men vet inte vad. Jag har iaf hört att de va en bil som brann men har hört 100 andra veriationer menmen .. Det var iaf  poliser överallt. Men jag fick ta världens omväg, Blev lite sur.  De är ju svin kallt ute nu.!

Aja see you later ska hjälpa mormor min nu !
Lov ya

 

-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0