Sitter och försöker planera min helg, känner att de inte går speciellt bra. Allt beror på min tå och vad som händer på sjukan imorgon menmne.
Jag ska iaf till Pappa imorgon i tyresö så ska jag iaf träna.
De som jag har lyckats planera vet jag ju inte om de blir av. Men hur som helst om de blir så att jag sitter sen och inte vet vad jag ska göra. så har jag alltid något i bakfickan,  ska jag iaf träffa josefine.
Vi ska leva livet nu som snygga singlar med massa partaj och annat kul.
 Det har ju aldig hänt att vi har FESTAT tsm.

Men nu ska jag gör varm chocklad och kolla på dedär kriminella killarna som är 16-18 år på 4 som ska typ pröva sitta i fängelst. Får se om det är bra eller något,
Puss


-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0