ett farväl !

Du var som min bror.
Minns våra sommrar tsm , minns när vi var som tighast.

Du fanns alltid där, såg när jag mådde dålig, även fast jag sa att de va bra. Du förstod mig, Du trösta mig när jag  som mest behövde någon. Du visste allt  om mig. Du va lätt att prata med. Du lyssna när jag hade något att säga.

Glömmar aldig när du skicka ett sms till mig i början av förra sommaren , har kvar de än.
" Du är min bästavän, nej du är som min syster, min under bara lilla syster. Jag kommer aldrig svika dig. Du är en ängel som kom till mig och vissa vägen för mig. Så många tårar och glädje vi har varit med om tillsammans. Ditt leende kan få vem som helst att må bra igen.
 Min underbara vän du är den bästa som finns, De är med dig jag är lycklig. Vill bara att du ska veta att du är de bästa som hänt mig och att träffa dig vände mitt liv upp och ner. Finns alltid för dig kommer aldrig svika dig. Erica de är vi till graven. Du vet att ingenting kan ändra på de ! tack för att du finns och att jag fick chansen att träffa dig, älskar dig min syster ! "


Vårat band vi har klipper jag nu av. Du är inte den du var och det är synd. Du förstör ditt liv, Du har valt vilken väg du vill gå i livet nu. jag ska inte hindra dig. Men jag tänker inte finnas mer vid din sida.
Vänskpen som vi hade ska man vara rädd om, sånt hittar man inte lätt men du var gjorde mistaget att mista något sån..
Tack för tiden med dig Men du har valt en annan väg så nu finns de inge mer vi !!




-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0