fredaag !

Heeeelg !!
Så nice så de finns inte , men håller på att fixa mig i panik.  Ska åka in till stan och träffa Joakim nu om en timme, men mitt tåg går om en halvtimme och måste gå om en kvart !!
Menmne hoppas jag hinner, de gör jag nog ..(A)

Men iaf jag sover där antagligen där inatt , han har hockey tidigt imorgon bitti så jag kommer u´pp i tid iaf.
Ska sen träffa jennifer så ska vi fota och lite så.
Såå ja jennifer jag hinner innan klocka blir för mycket ;)

Men nu måste jag fixa till mig och packa , Det är pappa vecka nu. För sista gången innan han flyttar till Gotland.. åh :(
Nej men de är kul för hans skull, att han fick sånt toppen jobb. Sen så kommer jag självklart komma ner till honom men vet tyvärr inte hur ofta de blir eftersom jag har allting här.. Aja Hoppas de löser sig sen .

AAAH NU HAR JAG SKIT BROTTOM PUSS !

Bio med joakim nu :)


-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0