fredaag !

Ja eller de blir en lung fredag! Jag har så grymt jävla ont.. Dom tog bort min nagel och nu har bedövningen fösvunnit från tån och smärtan går inte att beskriva. Är alldeles vit i annsiktet så ont gör de.'
Så är de verkligen kallt hemma hos pappa , dom har inte satt på värmen i lägenheterna än.. Fyfaan  sitter med värme ljus runt om mig med en filt och äter godis och tycker så hgalet synd om mig själv !!

Nej men slut klagat , jag har de rätt mysigt iaf !
Idag då så var jag ju i skolan och hade engelska test och jag lovar er att de finns få som är så galet dåliga på engelska som jag. Kan nog räkna upp dom orden jag kan på engelska på mina fingrar..
Jajaj så ni kan ju bara gissa hur de gick !!
Men sen så gick jag girlsen o calle till centrum för att köpa lite godis , jätte gott! har ju som sagt inte ätit godis på .. ja nästan en vecka va . Två tummar upp!

Så min dag har varit rätt okej ändå , men nu ska jag värma mig 
Puss ! 


-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0