fredag - Lördag

Jag har inte haft något internet..
Men iaf så har jag väl haft en okej helg, just nu är jag lite nere men sånt händer.
Igårt fredag så va jag och flickorna i stan hade jätte mysigt !
Vi kolla bio , vi så Allt för min syster. Fyfan säger jag bara , jag HATAR att gråta överhuvudtaget men bland folk.. De finns ju inge värre, tyr de va mörkt. '
Den var riktigt hemsk man fick ont i magen Hela biosalongen satt och snyfta.

Sen idag så va jag hos joakim en stund sen så var jag barnkvakt åt mina systrar och en av mina kusiner.
Kan ju säga att de finns roligare saker att ha för sig på en Lördagkväll men de va ganska mysigt ändå. Vi åt Godis och kolla film. Alla är under 6 så de vart ju barn filmer men det är ju tur att jag tycker sånt är ganska kul.

Bilder från Fredagen

Jag och gulliga Nathalie !

löshåret är hemskt ! ska sluta med löshår nu !!

Linnea söt


-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0