fredag

tjenispenins !

Nu håller jag på att packar allt in för pappas flytt till Gotland, sorligt.
Men jag ska ta mina saker till mamma.
Hittar jätte mycket spännande saker folk har glömt och som jag inte visste
att jag hade, Saker jag helt glömt bort och sånt. SKIT KUL:D

Så fick jag slänga massa kläder.,har gaaaalet med kläder jag skojar då inte !
Jag slängde nu 2 ica kassar och 1 svart sopsäk med kläder till Bättre behövade.
Tar i hjärtat att slänga dom men får tänka på barnen i afrika som kommer hoppa
av lycka när dom ser va jag har offrat till dom. Jag är fööör snäll!

Men snart kommer mamma och hämtar mig och mina thinks.
Så ska jag packa upp allt igen .. suck!!
Men man ska inte deppa de är ju förfan höstlov nu !!


Byebye..

-
Postat av: Diana

hej! =)

gid vicken sjukt fin blogg du har!



mår du bra? =)

2009-10-23 @ 16:29:06
URL: http://dianaolovssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0