Hockey

Nu ska jag och jennifer snart iväg och uggla när Joakim spelar. Ska blir kul att se när han spelar. Så ska de ju bli kul att träffat Jennifer, har ju inte träffat henne på hela helgn eller i fredags sågs vi men de va ju ett tag sen.
Så ska bli kul.
jaa och min huvudverk tar död på mig så får se hur pigg jag är sen, ska ta en till alvedon innan jag går.
Sen kanske jag skulle sova hos Joakim men får se hur det blir med det senare..
Sitter och kollar när Moa springer runt och testar alla mina prylar och stökar ner mitt nystädade rum !

Sen Idag så var Robin min vän här i haninge i Torvalla. som ligger inte alls långt ifrån mig.
Han bor annars i järfälla och vi är as nära vänner, vet ALLT om varandra och vi har inte sätts på hur länge sen som helst.
Sen så skriver han när han är på väg här ifrån att han har varit här.
Fan ta ta dig Robin !


-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0