home agen




Joakim visa mig låten , nu har jag fastnat totalt i låten!


Hejsan ett snabbt innlägg innan jag ska sova.
sitter i sängen och skriver snabbt.
Kom nyss hem från  Sus. Hade jätte trevligt. Vi gick runt i Nacka Forum ett tag.
 Men köpte dock inte min klocka som jag ville ha, Den fanns inte kvar, buhu..
Men tur de finns fler affärer som har den !  Tumme upp
Vi käka thaliländsk , skit mumsig va de och prata. De begövde vi och de känndes jätte bra nu.

Jag fick iaf en jacka av min mamma idag , fin. Lite tjockare än min som jag har nu.
Men lägger in bild imorgon då jag har min kamerasladd.
Passar ju bra eftersom jag har hört att de ska bli snö imorgon , hm ja vi får väl se om de stämmer.
Sen så fick jag Två biobiljetter av Mannen Frank. Han jobbar på sf och så gav han mig två biobilljeter snäll som han är ! TACK

Men nu måste jag sova, Är så jävla morgon trött skulle kunna sova ett dygn just nu om jag fiick. SÅ galet trött.
Nattinatt puss ♥





-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0