Home sweet home

Äntligen hemma igen. Kom upp till Linda med Lill hunden. så pissa han på golvet ! äckelhund. Tur att han är så söt annars hade redan blivit ogillad.
Men iaf så satt Madde och tröck i sig kakor den tjockisen.
Men Linda får de faktist riktigt fint i sin Lägenhet, Jag ska få hemma nyckel dit sen. Eftersom när pappa flyttar så kommer jag inte ha något hem i tyresö. Så då får jag bo hos henne ibland . Så snälla av henne. Me like

Men vi satt och prata om allt och känns bra nu. så Jaa hade det mysig men är hemma nu iaf
Madde är så jävla skön, när vi kommer ut sån luktar de GALET mycket pepperkakor eftersom de ligger en pepparkaks fabrik runt hörnet där vi bor.
Madde- Asso Shit faan de lycktar pepparkakor!!.. Eller neej. De luktar brännt.. =(

Finns ju människor så finns de Djur .. och aa sen finns de en Madelen !


Min nykommna Bebis !

-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0