Lördag

tjaana
Hemma igen..phu!
Hade jättejätte mysig med Joakim igår o imorse, hihi (:
Vi kolla bio igår och åt mat inne istan med, Sen åkte vi hem till honom. Jag somna en liten stund va galet trött.
Men vakna till sen så kolla vi på Kalsson på taket, som förövrigt är hans favorit film , sweet ^^ !

Sen så har jag och Jennifer fotat . Va riktgit kul faktist även fast jag själv aldrig tycker jag blir riktigt bra på bild. Jag har förmågan att ALLTIG göra något skummt med mitt face när folk fotar.
Men nu tog vi så pass många typ 150 bilder var så att någon blev Okej iaf :)

Sen gick jag hem till Linda och kolla hur de gick för henne att flytta, så va Mika där.
Sen gick Linda och hämta mer grejer o så vidare så där satt jag och mika och glode film och åt tacos.
Rätt trevlig, hon är en riktigt härlig tjej.

Men nu är jag hemma och jag tror min huvudverk tar död på mig snart ,. Buhu. !
Men ska ta en alvedon och gå och lägga mig och kolla film nu !
Puss







Från idag men orkar inte ladda upp fler ^^


-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0