Lördag & Söndag

Halloj!
orka precis kliva upp sängen. Känner mig som den Pundare som inte fått sitt knark på länge. Är typ helt skakis och allt snurrar ushja..
Men blir nog snart braa. Någon mer än jag som missa totalt att man skulle ändra tiden ida?
Mamma tala snällt om det för mig så då vände jag och gick och la mig igen, De behövde jag nog också.!

Men igår, lördag så vakna jag upp hemma hos sötaste Joakim. Vi gick uppå och käka hamburgare och en bit tårta. Frukost, me like ! Men va tvungen att gå sen skulle möta upp Jennifer i Centrum och han skulle på Match.
Jag och jennifer Drog och köpte Nytt löshår till mig . Den här gången blev de lite kortare och ljusare.
Sen började stresset..
Vi skyndade oss hem till jennifer för att packa ihopp lite kläder och sedan bar de hem till mig för jag skulle dusch och fixa mig för vi skulle sedan till Nathalie och mysa !
Allt gick superfort och vi va grymt effektiva. Vi käka Sibylla på tågperongen så vi inte skulle komma jätte sent.

Men iaf vi kom fram och vi hyrde film och köpte MASSA !!! godis.
Men jag var tvungen att åka hem senare på kvällen. Eftersom jag
är allergisk mot katter, och lite mot hundare. Så blev de lite to much
för mig. Så mamma ringde och tyckte jag lät packad. Men så va de
inte utan jag va dålig. Så mamma, orolig som hon blir åkte och hämta 
lilla mig. 
Skulle kommit tillbaka idag men jag känner mig just nu som sakt som en 
pundare som inte fått sitt knark.
bilder och de kommer upp senare eftersom Jennifer han bilderna.!


-
Postat av: lovisa

snygg blogg :-)



kolla gärna in min blogg, skriver om mitt dagaliv och mode.

2009-10-25 @ 16:21:13
URL: http://lovisawestbom.blogg.se/
Postat av: Diana

sv: tack =)

2009-10-25 @ 16:28:40
URL: http://dianaolovssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0