Måndag

Hejsanhoppsan!

Så dagen har nu gått igenom långsamt men säkert, min huvudverk tog nästan kol på mig underdagen.
Men iaf sov hos joakim i natt, mysigt fasten jag inte fick något täcke!!
Menmen han är inte hatad för de, kanske lite :)
Nej men sen så gick jag igenom min skoldag, kände att jag inte riktigt att jag hängde med vad som sades om provet eftersom jag bara tänkte på hur onyt i huvet jag hade, Men vi ska ha provet på måndag men får läsa på de tills dess.
Sen så åkte jag och jennifer och färga hennes hår. Hon skulle ringa och tala om hur de blev sen den muppen men hon glömde väl bort mig eller nått=(

Men jag åkte vidare till Joakim igen och så satt vi och hans lillebror och kolla tve en stund. Trevligt, Sen så va de nog inge vidare på tv så vi kolla någon Nazit film i stället och hade mysig.
Känner att filmer man måste konsetrera sig på och måste vara verkligen vara helt inne i den är lite to musch för mig. Kanske därför jag gillar barnfilmer, lätta att förstå och man slipper konsentrera sig i handligen , tummern upp för barnfilmer!

Har förövrigt glömmt min kamerasladd hos pappa så kan inte lägga in några bilder , buhu..

Föresten hade inge löshår idag ! . men känner mig naken utan de kände jag.
Men folk tyckte jag va fin utan och de blir man ju glad över  att höra även fast jag trivs i långt hår:)


-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0