Måndag

Hejsanhej!
Jag hatar måndagar ! Jag är sjuk .. känner verkligen hur jag snart kommer bli riktog sjuk passar ju bra när de snart är lov.. hehe INTE . Brukar ju vara så att jag ligger sjuk på lov. Men ska se till att de inte blir så nu!

Idag så va jag skit trött på dagen men sen så fick jag ett paket dextrosol och en cola innan Idrotten . Ååh då blev de liv i mig iaf, Fick energi iaf. Spela bandy som alldrig förr och garva så att jag hade ont i magen långt efter.
Så jäävla kul ! Gjorde två mål och missa 200 andra chanser fast jag stod typ i målet men vafan,.
Men Energin gick nästan lika fort upp som de gick ner för direkt efter blev jag lat igen.
Kanske vad jag behöver, en Dextrosol om dagen !

Sen så gick jag och Jennifer hem till mig och laga Köttkullar och maccisar , de blev en juvlig midda om jag får säga de själv! 
Sen satte jag igång och städa medans Jennifer satt o kolla på,' Fort gick de o nu är de fint igen:)

Men känns sorligt och jag får så ont i magen att tänka att de är sista gången jag städar här och att de närmar sig flytten. Kommer va jätte jobbigt eftersom jag inte kommer träffa pappa eftersom  jag vet att de inte kommer bli att jag kommer över så ofta eftersom jag inte hinner.
Så att jag måste bo hos mamma på heltin. Jag Älskar min mamma men de kan bli lite to mutch med alla Syskon, jag behöver utrymme och att var asjälv ibland och de får man inte där. 'jaja får se hur de blir men ja tungt är de just nu iaf =(

Jaja nu ska jag trösta mig med glass i min ensamhet , ingen hemma ..Tråååkigt


-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0