Måndag

Måndagen snart över då.
Har varit idag på mitt 4 besök hos läkaren med min lilla tå idag. whoh  men än är de inte över.. men kan inte ha några skor typ gör helt galet ont men imorgon ska jag förska med ett par andra skor orkar inte gå i mina uggs hela dagarna,. Men ska tillbaka till läkaren på onsdag.. suckarsuckar. ORKAR inte.
Nageltrång är fan inte ens något jag önska mit värsta fiende , de ska ni veta

Träna då idag igen . Duktig jag har blvit, Tränat varje dag den här veckan !!
Sola också , de känns i annsiktet. Nej men börjar faktist tycka det är roligt. Förut så träna jag för att jag måste men nu för att de är skönt och kul.

Sen så kom våran valp hem idag. Janko på 5 månader. Han är skit söt!!
Ska lägga in bilder på honom sen men nu ska jag upp till Linda till hennes nya EGNA lägenhet. se hur det ser ut.

Puss så länge !





söta (:

-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0