Onsdag.

Ledig idag va så jäävla skönt ska ni veta.. jag behövder sova ut lite längre !
Men skulle vara hos läkeren 13:15 så de blev inte jätte mycket sovmorgón. Men man är glad för de man får heltenkelt!
De är lite roligt för folk på Sjukhuset börjar känna igen mig.
tanten i reseptionen: - Du hittar va?
Haha , ja hon kunde till och med mitt persson nummer , Då är de riktigt illa !

Men iaf sen efter det så gick jag till centrum och träffa Jennifer, Nathalie och Linnea. som satt o tjocka på Donken. Dom hadde varit i skogen och orgenterat , duktiga som dom är.
Men iaf sen så gick jag och jennifer och strosa i centrum. Lääängtar tills den sista, vill shoppa nu..=(

Sen bar det iväg till stan så träffa jag Sus. Vi käka middag. Det blev Kinamat, så jävla gott har längtat efter de i flera veckor!
sen gick  vi och kolla runt. Hon hitta en kavaj och klänning skit fina.
Sen så köpte jag ett par vantar, skit fina och mysiga. men ska pimpa till dom imorgon, för ska till Sus, imorgon och hålla henne sälskap.


Dagens Kanonköp nu i vinnter tider! 249 kr

-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0