mobbade saker mig

- Jag lyssnar på musik konstant och får panik om min ipod är urladdad,
- Jag har stora kroppskomplex
- Jag är inte ofta speciellt rädd att skämma ut mig
- Jag går alltid rakt på sak och säger alltid som jag tycker, när jag är riktigt arg
- Jag jämför mig jämt med människor som är dubbelt så bra som mig på saker och sätter jättehög press på mig själv.
- Jag har fotfobi
- Jag är rädd för många saker som myror, mörker,  osv
- Jag ryser jätte lätt för konstiga saker
- Jag kan sakna folk från min barndom så mycket att jag får ångest.
- Jag får jättelätt dåligt samvete, t. ex när jag säger nej till någon.
- Nästan alla säger att jag är jättelik min mamma, men jag själv tycker självklart att jag är mycket snyggare än henne!
- Jag puffar alltid till mina kuddar innan jag ska sova kan inte sova annars
- Jag kollar alltid på min mobil 5 gånger innan jag ska sova för att kolla om väcka klockan är på
- Jag är nästan alltid sen när jag ska träffa folk 
- Jag har varit kär två gånger i mitt liv
- Jag kan sitta och skratta för mig själv , händer allt för ofta
- Jag har nästan alltid något svart på mig varje dag (?)
- Jag har nästan alltid ont i huvet , vissa dagar mer andra mindre

-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0