Söndag

Jag hamna hos Joakim i natt Mötte han på bussen lite små full som han va så gick vi hem till honom.
Han va ganska glad på livet kan man väl säga så han somna ganska fort typ nästan på en gång när vi kom hem , haha ^^
Sov vi ganska länge idag. Men sen så skulle dom fira hans pappa så jag va kvar och ät tårta med dom.
Sen så har jag en fått en Flört, Sebastian heter han. Han kan nog inte vara mer än ett eller någotning , skit söt va han :D
Ja så jaghar varit hos Joakim heladagen, va en jätte mysig Söndag men nu är jag hemma och måste sova själv ,.=(
Menmen vad gör dde att göra åt? jaja Nu måste jag sova har prov imorgon får sew hur de går.

Nej fan måste bli bättre på att blogga jag vet , fick höra klagomål idag . Jags ka bättre mig !
Godnatt

seriös !!! ;O



-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0