söndag

Nej men jag har haft en riktig Söndag , typ gått halft osminkad och tränat o bakat. De är typ de man gör på söndagar .
Men nej jag har varit med Linda idag också, varit smak råd och lite så. Sen tog vi en fika. Hade trevligt.
Sedan bar de väg till gymmet känner att jag måste få iårdning på min boddy . Nej jag tycker inte att jag är tjock! Men vill få form om ni förstår.
Jajaj men iaf vi träna som faan och så fick vi prölva på något som va skitjobbigt. De lär ju iaf kännas imorgon..
Men sen så gick vi hem till jennifer o baka och åt en mysig middag.! Jag haf inte träffat henne på hela helgen , helt galet. Eller träffa henne lite spontant i centrum men de va inte länge vi sågs.

Ja så jag har hunnit med mycket idag.

Men de där ljudet som lät som en strypt gås. De lät i natt igen.. Det var ett DJUR !! ingen gås då. Men vet inte vad den heter , De va två iaf. Dom brukar ligga överkörda på vägen och så är dom svarta/gråa och lite avlånga sådär. Jaja skit de va dom som lät inatt.

´VI SKA BLI MED HUND IMORGON  ! ja imorgon kommer lille janko hem till oss, han är 5 månader. Jätte sweet.
Ska bli kul, saknar min lilla egna hund jag hade förut men nu kommer en ny ! :)


Mysig dag men bästa Jennifer !

-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0