Tisdag

Daagen har varit lång även fast jag sluta redan vid 12. Hade tyvärr inge foto.. Den är en av dom få lektionerna man ser ifram imot ! Men aja skönt att sluta tidigare iaf.
Så när vi sluta så gick Jag Jennifer Linnea och Nathaliee ut och tog lite blider som hon sedan ska frammkalla och så. Får se hur dom blir sen .(:

Sen gick vi till centrum och skulle köpa halstabletter men de blev lite annat också ,hehe ..
Nathalie köpte ett par byxor på barnavdelningen eftersom han är så liten o söt kan hon ha de, billigare är hon och dom va snygga !
Jag hade tur att träffa mamma i centrum så jag fick en Kjol och en mössa ! glad :D
Sen åkte jag och Jennifer hem till tyresö och tog en fika och prata o så. Så blev man av med lite mer penagr för jag köpte även ett halsband och hårspännen Så gick vi in på Bell och blev kära !! dom har mycket fina skor och nu är de bara hem och prata med pappsen om man kanske kan få ett par skor kanske. haha ja pappa betalar (A)


Men nu sitter jag och pluggar duktig som jag är !






-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0