Tisdag

Shulilililu!
Dagens dag har varilt lååååång ! inte längre än vanligt men..
Foto idag. kul ! så fick man se att Philip Pakke tydligen gick i min klass? Han kände igen mig men sa inget den tönten..
Eller han sa de sen, så jaja . Han tyckte de iaf va kul att han "kände" någon i hans "klass" han är typ lärling så har är aldrig där.
Men iaf så är de ingen pojke jag umgås med men han är trevlig och sådär så de är väl kul !

Jag kom hem så satt bror med hans "flickvän" vet fan inte va dom är. Men jag skrattar varje gång för hon är längre än mig och Min lille bror är 140 typ. Nej men han är jätte liten. Men de är ju gulligt iaf att dom funnit varandra!
Dom satt och kolla film så jag la mig i soffan och slockna direkt.
Tydligen var jag skit trött. Men tror all min energi tog slut idag på fotolektionen.
Jag va min bubbla då och hade så jäva mycket energi så jag visste inte vad jag skulle göra.
Calle tror det är för jag inte fått i mig socker på länge eller något^^

Men så AHAHAHHAH !! Jag stog och höll i en sådan där skrapa , som man krapar bort vatten med på golvet , you know?
så ställde sig Nathalie sig på den och jag drog ner den en bit.
 Så knaka den. Så då släpte jag den , såklart.
Så ba poff så åkte de upp rakti i ansiktet på Nathalie, Hahahahhha, fyfan de såg ju så jävla kul ut !!

Nej men de va kul dag ändå fast den va lång.


-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0