Duktig !

Nu har jag ont i muskler jag inte trode jag hade .. men ska man bli fin får man lida pin helt enkelt !
Jag åkte hem till jennifer efter skolan så åt vi lite snabbt. Så hade vi lite tip över så vi spela lite mario cart (A)
De va lite kul hände en liten insident som va grymt kul men deen berättar jag inte ! mihih

Sen hoppa vi vidare till gymet och träna.
 Tycker faktist jag känner skillnad efter jag börja träna och sluta äta lika mycket godis. Jag är mer piggare orkar med mer saker och ser piggare ut. Har inte h¨ållt mig borta från de så länge men känner redan skillnad !

Sen så solade vi och lite så , när jag kom hem så gjorde jag en annsiksts mask och nu är min hud len som en liten bejbis rumpa ! kanon.
Sen må jag säga att jag var otrligt duktig att inte ta en bit kladdkaka bit som hela familjen satt och mumsa på. De va svårt men jag lyckades , sen så tog jag bubbelvatten fasten de fanns cola i kylen. Ganska stolt över mig själv att jag stod imot ! (:´

Men nu ska jag faktis sova , så jag orkar med en fredag också !
Puss sleep tight ♥






-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0