Måndag

Måndag
Idag så har jag äntligen fått in mitt nya hår! så jävla fint träffade elin så fixa hon in håret.
Hon är verkligen duktig och trevligt tjej så henne ska jag rekomendera till er!
Sen färgade jag jennifers hår, vi gjorde en egen slinghätta. så nu är hon sommar fin i håret ! :)
Åkte och solade efter, hoppas på att få lite färg innan skolavslutningen !


Det är inte sån skillnad i irl!





Helgen.

Jag har haft fullrulle.
Jag var på Grönan i Lördag såg sommarkrysset ocj hade trevligt med min pojkvänn.
Träffa ett skönt gäng i kön till insade. Emma en tjej i gänget va skit skön stod
och snacka med oss. Sen träffa jag Malin min faster som är två år äldre än mig.
Så träffa vi Ekdahl. Ja de va mycket trevligt folk där!


-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0