Måndag.

 

hejsan hej!
Vad har då jag gjort idag? joo jag va då i skolan. Inte så roligt, känner inte många i min klass det är lite tråkigt men har inte gått där så länge så hoppas det blir aå att man lär känna dom snart :)
Vi sluta ganska tidigt så jag vänta på att jennifer. Sen drog vi till centrum och träffa Ekdahl.
Det va inte igår jag såg honom , fy va kul de va att se honom igen ! Har inte träffat honom på hela sommaren tyvärr. nästan iaf. Men jaa de va kul satt och snacka med honom på donken ett tag innan han åkte vidare.
Sen gick jag och jennifer hem till min och gjorde precis ingenting , som vi brukar göra på måndagar.
Måndagar är ingen bra dag men man tog sig igenom den med (:

Men nu sitter jag här med en coccosboll i handen och funderar på att fortsätta städa mitt rum . hoppas ni har haft en lika bra dag som mig ! puss

                                                Ekensmeken & mee . miss the old time !<3


Dagens låt , Blir så glad ! ♥
 

-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0