- i brist på sömn

Kan inte sova.
tänker allt för mycket när jag inte kan sova
Sover dessutom själv inatt ingen Babe att holla om..
Idag so har jag varit med Joakim har varit de dom senaste dagarna också.
Vi har shoppat och jag har letat efter något att ha på mig på nyår
men de känns just nu ganska hopplöst..
Har ju iaf en dag på mig !

Visste ni att på nyårsafton är det ett år sen jag träffa joakim för
första gången hemma hos honom men vi sa ingenting till varandra .
Så sen ett år senare är vi tsm och har aldrig förr varit så lycklig i mitt liv !


De här året har gått så grymt fort och de har hänt så grymt mycket.

Jag har lärt känna underbart folk
Pappa flytta till Gotland
Jennifer och jag va i spanien
Jag träffa min underbaraste Joakim



Tänk hur en människa bara kan braka in i ditt liv, röra runt all och ställa allt till rätta.
Ja, hur någon kan få en att må så bra och känna att livet är underbart.
Hur någon bara kan säga några ord eller göra några handlingar som bara blir rätt.

Denne någon är alltid extra speciell och har"det".
För mig är "någon" min pojkvän..
Han landade verkligen med buller och brak i mitt liv och rörde runt allt!
Jag är tacksam att han gjorde det, för nu har jag förstått vad kärlek går ut på..
det är tur att han finns, annars hade jag aldrig orkat gå upp på morgonen

"Att leva utan att älska är ej att leva ett verkligt liv."
tänker på dig varje sekund klockan slår,
och jag måste vara den lyckligaste i världen





-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0