- min jul ♥





Min jul har varit helt okej faktist är mer än jätte nöjd över mina julklappar !
Jag börja min Julafton hos min mamma och fick lite julklappar hör först.
- En Vågtång
- Guldklockan som jag så llänge velat ha :D
- Pressentkort på Kicks och gina
- pimpade hörlurar med rosa strasstenar på
- smycken


Sen bar det av till Pappa & hans tjej Linda med hennes familj och släkt.
Vi åt mat och hade trevlign där fick jag
- En resa till thailand från 3 mars- 18 mars
- Pengar
- nesseser
- chocklad
- Redken prudukter
- Mini platång
- (Systemkamera) som jag redan har fått tidigare 

Sen åkte jag hem till Min älskling och sov där sen dagen efter
åkte vi till min mormor åt lite mat där och fick lite mer julklappar
- Smyckehållar
- Morgonrock
- spa grejer
- Två rosa Åremössor
- en halsduk

Sen på kvällen så hade jag och joakim fixat billjetter till Alvin och gänget 2 filmen.thihi..
jaa så vi åkte och kolla på den i heroncity. Den va helt okej.
Drog vi hem till honom ooch frös galet mycket när vi kom hem och så tänkte dra vidare men
de blev för sent så de blev att vi stanna hemma ändå.

Sen så var jag tvungen att åka tidigt idag (morse) De va ju mellandagsRea med mina Honor
så vi drog till stan och shoppa. Hittade lite saker visar kort imorgon kanske..
Galet med folk, sjukt. Menmen sånt får man helt enkelt tåla.

Sen så ville pappa träffa mig och min bror en sista gång innan han åker hem till Gotland igen.
Han va endast på besök och vi gick och åt på något ställe. inte alls gott tyvärr
och jag är inte den som är kräsen av mig!
Sen gick vi och såg Avatar.
Den va faktist bra , verkligen jag rekomenderar den verkligen.
De som va synd va att den va så lång. Men andå så va den bra faktist
Trode inte de, brukar inte gilla såna filmer men den va bra.

Nu är jag hemma igen känns som ett tag sen. Har haft mitt egna lilla spa här hemma
så nu känner jag mig som en helt ny människa !

Men nu är jag skit trött har inte sovit ut på ett bra tag så de behövs nu.
Men imorgon ska jag upp och träffa Jennifer . kul:)
 Detta inlägg blev skit långt.. Godnatt



Finns ingen finare än du älskling !

-
Postat av: b.esa

vill du tjäna pengar på din blogg?

bli medlem på bannern som finns på min sida så kan du börja tjäna.

ha de bra :D

fin blogg btw.

2009-12-27 @ 02:42:33
URL: http://beesa.blogg.se/
Postat av: mersiha

har också precis kommit hem :)

2009-12-27 @ 14:13:49
URL: http://merissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0