- svar till Anonym



Alltså, jag tycker du verkar vara en riktigt skön tjej och trevlig o snäll, verkar ge mycket kärlek till din pojkvän och så.
Undrar bara om ni någonsin bråkar du och din pojkvän. Ni verkar så gulliga mot varandra? Han är verkligen söt du med ni är säkert ett vackert par. men är det mycket tjejer som är avensjuka och villförstöra?
För jag och min pojkvän har det jobbigt och ni verkar ha de så bra, är riktigt avis. Vill också vara så kär som du är och du får säker massor av kärlek av honom ..!
Oj långt men , hihi älskar verkligen din blogg och din personlighet den verkara så gullig! Kramar =)


Svar:
Haha oj, ja du tack så mycket får jag väl börja med att säga. :}
Ja du alla par bråkar nog annars tror jag de inte riktigt skulle funka. Man måste få säga sina åsikter och lystna på de. Ibland kanske man inte tycker samma sak och de är ju mänskligt?. men man måste alltid se till att lösa det.

Haha ja jag älskar verkligen min söt pojkvän mer än något annat  och nej det är inte direk någon tjej som har försökt förstöra mellan oss och de är tur att de inte finns sånna omogna tjejer för tycker sånt är riktigt omoget!
Jag får massa kärlek av honom  käner min verkligen älskad, han bryr sig om mig som inte någon annan. Blir så lycklig av att vara med honom. Han finns alltid där för mig, Säger att man är fin fasten man ser ut som värst och kramar om en exta hårt om kvällarna. Älskar honom av hela mitt hjärta.

Om du har problem med din pojkvän så tycker jag att du ska ta och prata med honom. Säg precis hur du tycker och tänker.  Det är bättre det än att gå och tänka på det. Så prata är det bästa hoppas det löser sig !

Mitt blev lika långt de. Tack igen man blir verkligen glad av såna komentarer. Sånt vill vi ha mer av :}



-
Postat av: Veronica

Ja kollade tbx på dina inlägg så såg jag på den 24/9 att du älskade någon som gjort ngt mot dig , noch du aldrig skulle älska igen ? E det möjligtvis samma som du e tsm med nu eller e det någon annan :-) tacksam för svar

2009-12-06 @ 22:42:19
Postat av: Biz

oj är det du på bilden? :O

Så söööt!

2009-12-10 @ 10:34:06
URL: http://pinkbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0