- svar


Postat av: Tildis
snällllla ! Du måste blogga ! jag älskar att läsa den :D är fan desperat, du måste blogga nuuuuuu :) hoppas du har de bra och att du och joakim har de bra :) puss o kram ! <3

Svar: Jag ska bli bättre på att blogga det ska jag. Blir jätte glad att du gillar den så mycket :)
Jag har det bra och jag och Joakim har det underbart bra tack! hoppas du har det bra och tack för du läser min blogg :) kram


Postat av: Anonym
är du utseendefixerad på killar och på dig själv? du sminkar dig väl varje dag lixom?

Svar: Blir lika trött på den frågan om mitt smink, varje gång jag får höra den.. Jag sminkar mig och det är ingen annans problem än mitt egna, som går upp tidig och tar mig tid att göra de och slösa pengar. Men jag sminkar mig inte varje dag det gör jag inte, jag sminkar mig för att trivas i mig själv så enkelt är det och jag har aldrig på stått något annat. Jag sminkar mig för att få bättre självförtroende så är det bara.

Jag tycker jag har den snyggaste pojkvännen i världen och hade älskat honom ändå hur som.
Jag tycker det är självklart att man börjar träffa någon som mer än kompis är de för att man tycker den är snygg och snäll? så tror jag dom flästa gör iaf


-
Postat av: Anonym

Du har fortfarande inte Svarat på min fråga /V

2009-12-13 @ 22:31:59
Postat av: erica i egen persson

Ja du , Det är samma persson.

Jag blev sorad min nuvarande pojkvän och skulle aldrig mer bli kär. Han är den som jag älskar av hela mitt hjärta sen så löste sig allt och nu är vi tsm. Vi var dock inte tsm föra gången man jag tyckte om honom då. (:

2009-12-20 @ 19:47:59
URL: http://ericajarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0