- Dec. 13 Lucia

sämstpåattupptadera.nu
Ja kan inte säga så mycket .. haha jag är helt usel på att blogga men.
Dom söta komentarena. Jag sk bli bätte jag ska börja ta mer bilder också nu ska jag ta tag i bloggandet. (:
Jag har haft det hyfsat. Kommer inte gå in på varför jag inte har bloggat.

Men jag och min älskling hade iaf en månad i veckan , hih. Nej men mer ska det bli. Jag tror jag aldrig skulle säga när jag var 16 år att jag hittat den Kille jag vill dela rästen av mitt liv med. verkligen jag är så kär man kan vara och jag äs så glad att jag hittade på sån perfekt kille. Han hjälper mig med alla svåra stunder. Som nu.

i helgen så har jag varit på tjejmiddag Josefine fyllde år så jag och jennifer åkte dit och åt och träffa nytt roligt folk. Men tyvärr blev jag jätte sjuk efter och sista stunden där. Jag är ju då allergisk mot katter så jag fick svårt att andas och så. Hade fortfarande svårt att andas på lördagen och va skakig och orkar typ inte göra någonting på lördagen tyvärr. Älsklingen kom och hämta mig så kolla  vi på film och så.

Idag så lussa jag och mina syskon för mormor och morfar . Glada blev dom:)
Men nu ska jag fortsätta fira lucia genom att käka nybakade lussebullar.!



Lite små ful bild, men vadfan jag och jennifer innan  vi åkte
bbilderna är tagna fårn hennes blogg.



Usha mig... Linnea och anna(:


Elin."..och jag älskar mina rosa skinnkläder!"


Älskar dig mer än något annat på denna jord

-
Postat av: Anonym

är du utseendefixerad på killar och på dig själv? du sminkar dig väl varje dag lixom?

2009-12-13 @ 20:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0