- On Gotland

hejsan
sämstpåattuppdatera.nu ! :}

Jaja sitter på Gotland nu iaf, Är och hälsar på Pappa min. Mysigt fast lite ensamt tycker jag nog.
Joakim sov hos mig i natt, mn älskling är helt underbart. Blir bara mer kär för varje dag.
Jennifer kom till mig en snabbis innan hon drog till skolan och fixa sig.

Sen så åkte jag till Nynäshamn och tog båten vid 11. Va så grymt trött sov hela resan.
Kom hit till gotland och jag och pappa åkte och träna och sola. Nu känner jag mig som en ny människa :}
Måste börja träna på allvar nu, min kondis ligger på botten. usch ska ta tag i de när jag kommer hem nu på riktigt.

Nu ska jag lägga mig i soffan och dricka cola, tjocka godis och mysa med mina vovar

Våra två vackra schäfrar !



-
Postat av: Oliver

Hejsan :D! fin blogg! ;D

2009-12-03 @ 23:01:01
URL: http://oolivers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0