Måndag



yes jag går fortfarande i skolan men slutar som tur i skolan imorgon!
Kliver upp som vanlig upp i morse och är ovanligt pigg och glad.
Blev bara lite störd på att min bror gick och la sig i soffan för att
visa att han skulle lata sig och ligga där heladagen eftersom han har lov.
Han är lite små störd..

Men kom till skolan iaf och jag och min homies fick vara i fotot me två andra i klassen
Ganske skön dag. Satt bara och kolla bilder som vi skulle ge till Komunen thats it.
Va där och lämna dom där sen, lyckliga blev dom som tur va.
kom hem och jag och mina två systrar fixa till mitt rum och kolla film.
Nice day helt enkelt.

Blir så trött på mig själv ibland så jag vill bara.. gråta!
Jag va lite små hungrig eftersom jag åt lite till middag eftersom de inte föll mig i smaken
Men iaf jag går ut i köket som är mörkt. *Orkar inte tända..
De ända ljus kommer från gatlycktorna från gatan.
Jag tar vad jag tror är ett rött äpple.
Tar en riel tugga..
och det är en röd lök.  Det blev en liten chock:(

GODNATT !


-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0