Måndag



Är det nu man verkligen ska börja räkna ner till julafton?

Det är ju trotts allt bara 10 dagar kvar eller nu är det nästan bara 9.
Känner att jag blir ett litet barn så fort vintern kommer med snö och jul.

Jag älsklingen ooch ja var på bio ikväll.
Vi såg 2012, jag tyckte den var riktigt bra Men lång.
Är det bara jag eller är det inte alltid grymt kallt i biografer? sitter alltid och fryser.
Det var en mysig kväll med älsklingen.

När jag gick hem från tåget kände jag verkligen hur lycklig jag är,
När jag gick hem var det alldeles tyst de va svin kallt,
mörkt det ända som hördes av knarret under fötterna. aah Älskar snö det är så jävla mysigt !
kunde inte bli mysigare. Förutom att jag gick själv annars så va de mycket härlig.
Jag är glad på livet just nu och det var grymt länge sen jag var så här glad över allting tihi.:)

Nej fan nu ska jag sova! godnatt♥

-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0