Tisdag



Dagan före dan före dan före doppare dagan!
Hade skolavslutning idag som kändes bra onödig.
Kom dit och lyssna på en konsert som kanske vara i 15 min 
eller någonting sen vare slut bara. jaha..
Skönt försig men sen gick vi alla till Centrum och fika och
Nathale och Linnea åt rå fisk, (ush)

Kom hem för ett bra tag sen, känner mig helt sliten.
Känner absolut för en powernap just nu men Joakim kommer snart
efter sin tränig så får spara min sömn helt enkelt :}

Det är bara två dagar kvar till jul, Hoppar av lycka
Älskar julen, men jag som ganska många andra har två julafton
så min jul varar i två dagar minsan !
de betyder dubbelt så många paket. :}

Så min dag har varit rätt lugn idag med.
Jag känner mig lite grinig faktist och nere i största allmänhet.
Blir så chockad och fundersam hur en människa kan vara så
falsk bakom ryggen när man tror ingen hör.
Och sedan när man ses spelar ett sånt spel, ler och leker att allt är bra.
Ja och själv säga att de är så fel att snacka bull om folk och sedan gör de själv
Tycker det är synd bara, för sanningen inner snart i fatt en själv.
Tråkigt tycker jag verkligen jag vet inte om de ens är förlåtligt?


-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0