- ♥








Älskling, du är allt för mig.
Du är den ända som jag kan kalla underbar.
Kommer inte låta någonting hända dig
skulle aldig förlåta mig själv
för du är den som betyder allra mest.
Du är allt som jag någonsin vill ha.
Kommer alltid ställa upp och kommer alltid stanna kvar
tills dagen du ger dig av.

Du läker mina sår
Jag ska prata mer öppet hur jag känner och hur glad jag är att vi möttes
du ger mig kraf att skratta, du är allt man kan önska
nej mer än så, jag lever i mina drömmar
Mina drömmar är verklighet

Du har fått mitt hjärta att smällta.
att hålla din hand är som att sväva på målnen.
Du gör hela min värd.
Du är min & jag är din
att förklara allt som jag känner skulle ta hela livet
Så jag hoppas du verkligen förstår.
Min älskling ,du är vad jag behöver  

Du vet att du är allt jag vill ha,
jag tänker alltid stanna kvar.
vill aldrig gå utan dig
Jag älskar dig Joakim Halvarsson ♥ !


-
Postat av: Joakim

Jag älskar dig också darling :) DU är så vacker och underbar :')<3

2009-11-23 @ 09:33:47
Postat av: erica

hih du är mitt allt älskling skulle ínte klara mig utan dig ! :) <33

2009-11-25 @ 23:26:43
URL: http://ericajarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0