- erica svara


Fortsätt att komentera blir så glad av era söta komentarer :)
Här kommer några svar hoppas ni blir nöjda

Postat av: sara
Vad är riktig kärlek för dig?


svar: Riktig kärlek för mig är när två människor älskar varandra, är trogna mot varandra och alltid är ärliga oavsett vilken situation det gäller.
Att man delar med sig av sig själv. Man måste ta hänsyn till den andra personen och även ge med sig av sig själv.

Postat av: mimmi
Älskar din blogg och har tyckt de är tråkigt att du inte har skrivit på ett tag!
Kan inte du ha en fråge stund och dagens outfit någon gång i veckan de skulle vara kul !
Fortsätt att skriva . go girl hoppas du mår bättre nu ! kramar

svar: Hihi tack ska du ha vad glad jag blir !
Haha om de va någon som skulle skriva på Frågestunden kan jag väl ha de. Annars känns de lite värdelöst men okej kan väl testa och se om någon frågar någonting .(:
Dagens outfit.. tjaaa kan jag väl kläma in någon dag i veckan !
tack!

Postat av: Anonym
hur gammal är joacim ? :)
ÄLSKAR DIN BLOGG OCH BILDERNA :D

svar: hih tack :)
Joakim är 17 alltså född 1992

Postat av: Nyfiken
Bor din pappa på Gotland eller va ni bara där på semester?
I sånna fall är inte de jobbigt?

Svar: Ja min pappa bor på Gotland en tid fram över.
Ja de är ganska jobbigt att inte träffa sin pappa när man är van vid det.


-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0