- Sleeping Beauty

                  


Kan inte alls sova .. behöver sova verkligen
men jag är super pigg just nu vilket jag då inte
kommer vara imogon bitti eller imorgon kväll. fyfaan!
Va med Jennifer allid lika trevligt.
Vi va på gymet och sola och blev vackra.
 Ush känner mig verkligen hemskt blek just nu :(
Då är de tur de finn solarium må jag säga,
kärlek till solarium. Hur hade jag sätt ut annars ,
nej de ska vi inte tala om . Skit samma..

Jag gick med hem till henne efter iaf och vi ät
Pancaks och blondera henne hon ska ju bli en liten bimbo

nu har hon ju bestämt och självkart ställer jag upp att hjälpa till :}
Hahha jaa vi trode hannes hår brann , de rök och va skit varmt .
 Lite små läskigt. Det blev jätte fint men hon tar steg för steg,
med slingor de blir nog bra i slutändan :}


Måste verkligen sova nu. Fredag imorgon skönt .
Ska äntligen få träffa min älskling imorgon!
Ni anar inte vad jag saknar honom.
Helt galet men imorgon äntligen.
Åker dit efter skolan får se om mhan är vaken då
för han har en tendens att sova bort hela dagarna .. hehe.

Jaja nu måste jag sova .


-
Postat av: Joakim

Haha tyst nu va :) Jag är ju vaken nu (A) <3 älskar dig

2009-11-27 @ 14:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0