- tisdag

fyfan vas trött jag är känner mig lite små sjuk. Mår illa och varm.
what ever.. Sov hos Joakim inatt och ville int gå upp imorse ush vad trött jag va/ är.
Men så iaf kom jag till skolan vi hade Foto idag.
Vi va ute och Fota vissa saker vi fick , Tex. Linje mönster former. Och så Profil bilder tex. "Livet är slut". " Något atort händer" och "Göran persson"
Jag och nathalie försökte komma på vad vi skulle fota när vi gick om kring. Va en tråkig uppgift faktist börjar faktist tvivla på mitt val av Linje hm.. suck, orkar inte byta heller ..

 Men Iaf jag lyckdes tappa min mobil idag och de regna ute , Grattis till mig . Så jag och Nathalie gick runt och leta och tillsllut fan vi den , eller jag stod typ på den. Jaja typiskt jag vad kan jag mer säga?

Efter skolan så gick vi till centrum gick i affärer och åt på Donken Mina Girls & jag, Mys (:

Nathalie prövar en misse


Jag älskar dig <3

-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0