5-8 November

hejsan
kunde inte skriva för i helgen , do fick tydligen inte igång mitt internet och så fick jag inte röra min brors data. Men what ever.. nu är jag har igen . Jag har hafe en underbar helg ska ni veta.
Lite spontant så följde Joakim med bestämdes helt samma dag. så jävla tur han har hela tin! han fick en billjet typ precis när vi gav upp hoppet. Eftersom de va fullt.. Men någon avboka. Lucky! 

Vi kom fram ganska sent i torsdags natt. Men på Fredagen gick Pappa . min bror jag och joakim på bio i Visby. Den minsta biosalong jag någonsin har sätt . Tro mig ! vi va inte många på bion heller dom gick och räkna på mina tio fingrar iaf.!  Men iaf vi glodde på This is it  Den va väl helt okej , blev väl lite för lång kanske fick myror i bena tillslut

Lördags så gick vi runt i visby stan/cetrum. köpte ingenting duktiga jag !
Sen kolla vi på Alvin och gänget, Såå galet söt film se den !!

Sen idag så har vi sovit och åkt båt typ.
Tyvärr ingebilder där ifrån .. hade ingen kamera eftersom den är trasig. "/

Pappas bilder från ön som han tagit





-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0