- bullshit?

Skit snack kommer alltid finnas. Jag hatar sånnt, 
Men de förekommer och finns ingenting man
kan göra något åt de heller.
Svartsjuka finns det också gott om där ute,
så när ni lägger ner energi på att kommentera
personer som ni inte gillar,
 så visar ni ändå att ni bryr er, suck on that!

Men altså folk som inte känner mig kan sitte och
berätta för andra hur mitt liv är i minsta detalj.
Vad jag gör och vad jag har gjort. 
  Jag måste säga att de är alltid lika spännande
att höra vad man har gjort. Riktigt spännande,!
 Nej men helt seriöst, vad ser man de roliga i att
sitta och hitta på egna historier?
Speciellt om någon man inte känner?
Allt pga svartsjuka. Jag är inte den ända som är
med om detta och de är inte konstigt om ni en dag
ställs mot väggen. Man ska inte sjunka så lågt som
ni gör ovatsätt hur mycket ni ser upp till personen.


-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0