fredag - Lördag

shillevipp !
orkar inte skriva inte på toppen humör ganska ner..
Någon så kallar sig 'spiderman' har varit inne på min facebook och fipplat med massa grejer mogetmoget. Vilket liv. menmen finns inte mycket att göra åt nu.

Igår så va jag och joakim hos pappas ex fru och hennes nya man. Vi hade jätte trevlig. Åt mat och kolla idol och ice age 3. Mysig vi sov kvar , skit varmt trode jag skulle tuppa av i natt men men än lever jag.

Så idag åkte vi hem eller  Joakim på träning och jag hem. Sen gick jag och min lilla syster till Centrum för att hitta något att ha på mig ikväll men lyckade inge vidar. Va inte alls på humör då tycker man allt är fult och man orkar inte pröva och nej ush har aldrig varit så negativ på att shoppa men idag va en sån dag.

Trode de inte skulle hända något speciellt ikväll allt verka bli inställd men nu fick jag ett sms av Jennifer att vi ska möta Nathalie och Linnea i cetrum vid 8 och ja jag vet faktist inte vad som händer. Lät som de inte va så planerat menmne ;) Kanske fest kanske bara , mys med bara vi girls vi får se helt enkelt :)

Nu ska jag fixa mig
se you later



-
Postat av: Frida Naess

Grymt fin blogg, ha en bra kväll ! :)

2009-11-21 @ 20:14:40
URL: http://naess.blogg.se/
Postat av: maja

sv: åh, tack så mycket, vad glad jag blir! :)

2009-11-22 @ 14:29:09
URL: http://majakaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0