Lördag- Söndag

herregud !!
Jag är dungnsur, det regnar liite gran ute kan man ju lungt säga..
Kom precis hem från Min Älskling. Har verkligen haft en latardag med honom legat i sängen heladagen och kollat film och myst. Käka pizza. Jaa men what ever man måste ha såna dagar med rigth preciellt såndan här regniga dagar !

Igår jaa, Jag möte upp mina grils och vi stod en stund i Centum och prata. Niklas o fingal kom och prata en kort stund med Jennifer sen drog vi vidare till "festen". Va lite folk där, Drog hem ganska tidigt eftersom jag hade galet ont i huvet och ja. Så Jennifer följde med mig till bussen och sen drog vi. Jag åkte till Joakim och hon hem..

Hon stod med mig i Centrum en stund och prata , då kommer de fram en Gubbe och frågar om vi har cigg? De har vi förståsss INTE. You know, Fina flickor röker inte !
Men  iaf Hon gick och den där gubben kom fram till mig och börja fråga vart jag ska och vart jag bodde. Jag fick en obehagligkänsla och ville bara att bussen skulle komma och att jag skulle vara hemma hos joakim..
Men han följde efter mig på bussen satt sig nära mig . När jag skulle av så resta han sig och fråga om han skulle gå med mig. Då fick jag panik! visste inte vad jag skulle göra.  Men som tur är finns det snälla människor som hjälpte mig..
Min Älskling kom och mötte mig och inte förens jag stod och krama om honom kunde jag slappna av igen.. fy de va de läskigaste jag varit med om. Va grymt rädd. 
Skulle kunna säga att jag faktist nu inser att de inte är bra att vara ensam tjej att vara ute och gå själv. Nu hände ju ingenting men. Tänk om inte den där snälla Gubben va där, vad hade händ? ja ush man tanker mycket. Men nu i framtiden ska jag inte vara ute och gå själv allt för mycket. !

Vet att jag gör samma min på varenda bild men de gör väl mig unik?

My twiin and i


Kärlek till er girls ! <3


-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0