mysig helg

hejsan har inte kunnat bloggat på länge men what ever..
Sitter hemma hos min Bejb och har precis varit ute och promenrat. Jag fick ut honom , hade suttit hemma hela dagen.
Men Igår fredags så va jag i skolan och hade bild så onödig dag hade en lektin och den sluta vid 11 så kunde gått hem redan då.
Sen så mötte jag Joakim i cetrum för han skulle äta innan vi skulle till stan.
Vi traska runt i stan och hade de mysigt, sen kom vi hem kolla idol och lite så mys.
Och nu idag så va han på träning medans jag sov.
Jag ointresant kanske va vi har gjort menmen, hihi love him mutch! <33 

Jajja nu ska vi glo någon film som går på tv.


-
Postat av: Petraa

fin blogg:)

2009-11-14 @ 22:48:50
URL: http://mittlivminblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur gammal är joacim ? :)

ÄLSKAR DIN BLOGG OCH BILDERNA :D

2009-11-15 @ 19:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0