Onsdag

ska jag vara helt ärlig så  har jag tröttnat på att blogga vet inte vad jag ska skriva längre och har ingen ork..
Men nu ha jag tråkigt så jag skriver ändå.

Min morgon börja bra tills jag kom till skolan. Jag kom nästan i tid tills klockan va 8 då jag faktist börjar.
Jag kom dit och va tror ni de är, min lektion är inställd.. Det betyder 2 timmars håltimme.  fyfaan vad bitter jag blev. Men vi satt och käka frukort i caféterian . Eller Nathalie och Linnea gjorde.
Men dagen fortsatte ändå så hade vi rörlig bild. De är rätt okej . Vi gör våra egna filmer och nu börjar vi bli riktigt duktiga ska ni veta;)

Sen gick vi de crew till cetrum en snabbis för jag skulle ha  en mössa och de hilla jag en på Gina , behövs vid Dåliga hår dagar som denna.!

Men nu sitter jag och väntar på my darling som tränar just nu men som ska göra mig sovsälskap !:)♥







Min nya mössa :D






-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0