Söndag

Jag hatar söndag riktig seg dag och men går inprensip bara och har ångest att det är en ny skol vecka som börjar snart .. åh:(
Menmen dock inte så många veckor kvar ungefär bara 4 veckor kvar och det betyder 20 skoldagar. wohoo !
Mycket som behövs göras in för jul. Ska försöka hitta en julklapp till min älskling, Det år så svårt att komma på saker tycker jag. Han har ju typ allt ? . Har funderat på en sak men jaa får se helt enkelt ;)
Skulle ju inte skada med förslag om någon har förslag till vad man köper till pojkvännen?..

Men jag ska tydligen få en Julklapp redan den 16 December och de är ju snart! Ingen aning om vad de kan vara. Men jag ska befinna mig i Nacka vid 15. 30 . Så jävla Nyfiken !!

Men iaf jag har varit hos min bejb hela helgen, Vi har bakat lussebullar (som förövrig redan är slut') Vi lagade också mat till hans familj, tacos. Super mysigt. Kolla idol och Cirkus möller, för han satt i publiken där och vi försökte se om han  syntes. De gjorde man en snabbis bakifrån iaf ^^
Lördags va vi ute och köpte godis och så latdag(:

Sen idag så vakna vi han drog till match och jag rulla mig hemmot . Kom väl hem för två timmar sen ungefär. 
just nu är jag galet hungrig så ska ta mig till köket nu då, Hubbabubba dax att krubba!





Bakar !



                                   Du är finast i världen .
Ingen kan någonsin älska dig lika mycket som jag älskar dig Älskling 

                                               ♥


-
Postat av: Josefine Lundqvist

Jag blir så avis när jag ser er hjärtat! :) SÅ SÖTA!

2009-11-29 @ 16:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0